Walka z COVID19

POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
stosowana w Kompleksie Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnym „Marzenie”

Drodzy Goście,
w trosce o Państwa bezpieczeństwo i komfort, Kompleks Wypoczynkowo-Rehabilitacyjny „Marzenie” wprowadził szereg działań prewencyjnych zgodnych z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz wytycznych dla funkcjonowania obiektów hotelarskich opracowanych przez Ministerstwo Rozwoju. Wskazane środki mają na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszym Gościom oraz Pracownikom. Śledzimy najnowsze zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, aby móc na bieżąco dostosowywać nasze procedury bezpieczeństwa dotyczące higieny pracy i ochrony zdrowia do aktualnie obowiązujących standardów. O wszelkich zmianach w zakresie stosowanych środków bezpieczeństwa będziemy Państwa informować na bieżąco, w recepcji oraz na profilu naszego ośrodka na portalu społecznościowym facebook.pl.
Prosimy jednak pamiętać, że pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 niesie zagrożenie dla nas wszystkich, dlatego dla bezpiecznego i komfortowego pobytu w naszym ośrodku wszyscy musimy się stosować do poniższych wytycznych i zaleceń opisanych w niniejszej Polityce Bezpieczeństwa.

I. Zalecenia dla Gości Kompleksu Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnego „Marzenie”

Drogi Gościu, pamiętaj proszę, że podejmowane przez Ciebie działania lub zaniechania mają wpływ na bezpieczeństwo wszystkich osób znajdujących się w obiekcie. Oznacza to, że podejmowane przez nas działania mające na celu ochronę bezpieczeństwa nas wszystkich mogą okazać się niewystarczające, gdy Ty nie będziesz stosować się do zasad higieny. Dlatego prosimy Cię o systematyczną dezynfekcję rąk oraz o noszenie maseczki ochronnej, która powinna zakrywać Twój nos oraz usta. Noś ją proszę na terenie naszego całego obiektu. Oczywiście nie będziemy tego od Ciebie wymagać, gdy będziesz spożywać posiłek lub przebywać w swoim pokoju. Powinieneś jednak już korzystać z tej formy ochrony, gdy zapraszasz do siebie Gości lub przebywasz towarzysko w innym pokoju gościnnym.
Środki bezpieczeństwa powinny być również stosowane przez Ciebie poza naszym ośrodkiem. Tym samym pamiętaj, aby w trakcie pobytu na spacerze, w sklepie, czy też podczas podróży transportem publicznym, dbać o swoje bezpieczeństwo. Noś zawsze maseczkę na twarzy oraz staraj się o to żeby Twoje dłonie były systematycznie dezynfekowane.
Oczywiście staramy się na bieżąco uzupełniać nasze pojemniki na płyn do dezynfekcji rąk, niestety czasami może się okazać, że akurat, gdy będziesz chciał z niego skorzystać, będzie on wyczerpany. Dlatego prosimy Cię abyś w takim wypadku podszedł do naszej obsługi oraz zgłosił zaistniałą sytuację. Pamiętaj, że dla większego bezpieczeństwa wszyscy powinniśmy współpracować. Zaistniałą sytuację możesz też zgłosić telefonicznie dzwoniąc pod numer 604 705 507 lub 608 105 995.
Pamiętaj również, aby poinformować nas o swoim złym samopoczuciu lub zaobserwowaniu u siebie objawów infekcji (takich jak gorączka, kaszel, katar, wysypka, bóle mięśni lub bóle gardła lub innych nietypowych dla Ciebie objawów). Jest to dla nas i dla bezpieczeństwa nas wszystkich bardzo ważne. W tym wypadku najlepiej żebyś poinformował nas o tym telefonicznie, dzwoniąc pod numer 604 705 507 lub 608 105 995. Prosimy Cię również o to żebyś w czasie oczekiwania na naszą reakcję nie opuszczał swojego pokoju oraz zobligował do tego swoich współlokatorów.

II. Środki bezpieczeństwa stosowane w Kompleksie Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnym „Marzenie”

W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych Pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy. To jakie środki bezpieczeństwa ochrony osobistej stosowane są przez danego pracownika zależne jest od odgórnych wytycznych zalecanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
Wszyscy nasi Pracownicy dbają o to aby powierzchnie, które mogą stanowić siedlisko wirusów i bakterii (takich jak klamki, poręcze itp.) systematycznie były dezynfekowane. Również wdrożyliśmy wiele rozwiązań związanych z bezpieczeństwem dla naszych Gości, m.in. specjalne osłony w naszej recepcji oraz dostępność płynów antybakteryjnych, które znajdują się w wyznaczonych punktach w naszym obiekcie. Przyjmujemy także Państwa zgłoszenia w zakresie zaobserwowanych u Państwa objawów infekcji (takich jak gorączka, kaszel, katar, wysypka, bóle mięśni, bóle gardła lub inne nietypowe objawy).
W celu przestrzegania norm bezpieczeństwa prosimy Cię Drogi Gościu o stosowanie poniższych zaleceń oraz reguł.

BEZPIECZNA RECEPCJA
• Przy ladzie recepcyjnej może przebywać maksymalnie jedna osoba,
• Odległość osób oczekujących na obsługę recepcji wynosi 2 metry,
• Wyznaczone zostały bezpieczne miejsca, w których Gość oczekuje na obsługę,
• Lada recepcyjna jest każdorazowo dezynfekowana po każdym Gościu,
• Recepcja odkażana jest cyklicznie,
• W recepcji znajduje się ogólnodostępny płyn do dezynfekcji rąk,
• Każdy pracownik wyposażony jest w przyłbice lub maseczkę,
• Na życzenie Gościa jest każdorazowo mierzona temperatura ciała oraz ciśnienie,

BEZPIECZNE POKOJE
• Każdy pokój jest generalnie sprzątany i odkażany, przy zastosowaniu odpowiednich środków dezynfekcji, które zwalczają m.in. wirusy,
• Dezynfekcją objęte są również najczęściej używane powierzchnie takie jak: klamka, włączniki światła, pilot do tv, blat, kran, sedes,
• Pracownicy wyposażeni są w jednorazowe, ochronne rękawiczki oraz maseczki zakrywające usta i nos lub przyłbice,
• Podczas sprzątania pracownicy używają certyfikowaną i skuteczną chemię oraz parownicę.

BEZPIECZNA JADALNIA
• Codziennie jadalnia jest dezynfekowana,
• Sala jadalniana jest cyklicznie wentylowana świeżym powietrzem,
• Posiłki serwowane są bezpośrednio przez kelnerki do stolika, a ze względów bezpieczeństwa zmuszeni byliśmy zrezygnować z bufetu,
• Stoły z krzesłami ustawione są od siebie w bezpiecznej odległości,
• Ograniczyliśmy liczbę Gości, którzy mogą jednocześnie przebywać w jadalni,
• Posiłki przygotowywane są̨ w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u,
• Zespół kelnerek pracuje w jednorazowych rękawiczkach oraz maseczkach lub przyłbicach.

BEZPIECZNA BAZA ZABIEGOWA
• Codziennie baza zabiegowa jest poddawana dezynfekcji,
• Dezynfekcją objęte są również najczęściej używane powierzchnie takie jak: klamki, włączniki światła, poręcze,
• Każda osoba korzystająca z zabiegów otrzymuje indywidualne flizelinowe prześcieradło,
• Po każdym zabiegu stanowisko rehabilitacyjne jest dezynfekowane,
• Goście proszeni są o przychodzenie na wyznaczone godziny zabiegów i nie przebywanie w ciągach komunikacyjnych w oczekiwaniu na zabieg, aby nie tworzyć zgrupowań,
• Na życzenie Gościa jest każdorazowo mierzona temperatura ciała oraz ciśnienie,
• Pracownicy bazy zabiegowej pracują w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach lub przyłbicach.

PRZESTRZEŃ OGÓLNA
• W obiekcie mogą przebywać tylko zameldowaniu Goście,
• Każda wspólna przestrzeń jest codziennie poddana dezynfekcji,
• Codziennie, cyklicznie personel dezynfekuje klamki, poręcze, przyciski w windzie,
• W łazienkach ogólnodostępnych znajduje się jednorazowy papier do wycierania rąk oraz mydło antybakteryjne,
• Sala zabaw dla dzieci jest nieczynna zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia.

MOŻESZ CZUĆ SIĘ BEZPIECZNIE
Cały zespół Kompleksu Wypoczynkowo-Rehabilitacyjnego „Marzenie” został przeszkolony z zasad bezpieczeństwa oraz postanowień niniejszej Polityki Bezpieczeństwa. Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Pamiętajcie jednak proszę, że w tym trudnym dla nas wszystkich okresie, każdy z nas indywidualnie powinien dbać o bezpieczeństwo swoje oraz innych. Dlatego prosimy Was Drodzy Goście o przestrzeganie niniejszej Polityki Bezpieczeństwa oraz o dbanie o swoją higienę.

Powrót